luni, 23 februarie 2009

New REMIX! Dj Rares Feat. SER (From Moving Elements)

si iata ca usor usor ne indreptam spre productii si lasam mixatul pentru mai tarziu .. mai tarziu in noapte nu mai tarziu in zile calendaristice. Dj Stef - Summerphobia este o piesa de vara, care alunga vara prin cateva picaturi de ploaie, intr-adevar daca stai sa te gandesti, prinde bine intr-o seara caniculara un strop de apa rece. revenind la remix, astept pareri, pro - contra :)

Download Extended
Download Radio Edit

Enjoy !

p.s. www.myspace.com/sersound

6 comentarii:

Anonim spunea...

eu o stiu :) :P si mi-am tot dat cu parerea despre ea, right ?

Anonim spunea...

Ai un tag de la mine pentru tine, si fa ma mix la 6 cai eleganti odata! Poop:*

Anonim spunea...

avem si remix la 6 cai ... take a look 6 cai Youtube

The RedOne spunea...

Good Work ... Foarte Tare Piesa :D

kid spunea...

mersi frumos :D

Anonim spunea...

eu ti-am zis..ma relaxeaza..enervant de tare:)))