miercuri, 25 martie 2009

pai ce sa zic ..

pai ce pot sa zic .. minimalul e viata mea si ceea ce ascult ma reprezinta in stilul meu caracteristic de minimalista de mall, care peste noapte am devenit o vedeta de 2 lei si piesele mele chiar atrag majoritatea persoanelor idioate din romania. si mai pot spune ca nu imi voi dezamagii fanii niciodata si voi mentine ritmul si versurile incat sa para cat mai tampite.



P.S. sunt frustrat si nu-mi convine ca ea e vedeta si eu i voi purta invidie toata viata asta .. NOT NOT NOT NOT. the fuck with it

4 comentarii:

Anonim spunea...

Genul tau de fata :X , 16 ani si umbla prin "mol" :))

Anonim spunea...

eu nici atat nush ce sa zic :))

FloRyNa spunea...

lasa raresucule nu fi invidios ca n-ai de ce..astea si asa nu rezista mult:)..o sa dispra in curand toate tampeniile astea de pe piata muzicala si Doamne ce bine o sa fie atuncea:D..inca astept sincer momentu ala:P

Anonim spunea...

daca nu... ne ramane doar sperantza :)))