vineri, 27 martie 2009

HAI ROMANIA !!!

Mare meci mare sambata seara la Antena 1 incepand cu ora 20.30! Avand in vedere incuputul prost al campaniei de calificare la mondialul din africa de sud (Romania - Lituania 0-3, Romania - Franta 2-2) practic ne jucam calificarea in meciul de sambata. Sarbii promit multe deoarece sunt lideri in grupa cu 9 puncte iar noi avem doar 4. Daca o luam matematic, nota 4 e nota romanului in catalog :). Eu unul, imi pun toate sperantele in meciul cu serbia si sper din tot sufletul sa castigam, pentru ca mi-e dor de un campionat mondial din care sa facem si noi parte. Ultimul a fost in 98, iar de atunci PAUZA!

Asta vara ce-am mai scos capu' in lume cu euro 2008 unde, evident, ne-am facut de ras la meciul cu olandezii. Mai jos am atasat 2 clipuri care sincer m-au impresionat si m-au facut sa tin si mai mult cu Nationala.

Asa ca, TOTI IN GALBEN SAMBATA! HAI ROMANIA !!!



Gol Mutu.

5 comentarii:

FloRyNa spunea...

in loc sa scri si tu acolo ca ar trebui sa stingem toate becurile de cum incepe meciu..si prima repriza sa o visam..sa ne gandim doar la ea si sa speram k nu ne facem de rusine...tu ce faci?nu susti deloc campania asta cu stinsu becurilor, salvatul planetei..whatever??:P

jorjh spunea...

nu nu, noi romanii facem reclama la earth 1/4 hour, la pauza stingem becurile 15 minute

kid spunea...

asa asa. Bibistrocel, take jorjh for life example :> jorjh, ai un os :))

jorjh spunea...

macar io raman cu osu in timp ce tu ramai cu aceeasi tema pe blog...gollllll

kid spunea...

am incercat s-o schimb si arata ca naiba. lasa ca te bag in sedinta :)