marți, 23 decembrie 2008

Avem cu ce ne lauda

Pe sistemul "tara mea ieste misto" descopar cu tristete pe zi ce trece ca suntem doar o tara plina de tampiti. Incepand cu cei care stau toata ziua si isi fac poze in diferite bai, pe diferite masini, cu diferite fenomene pentru hi5, pana la cei din parlament. Peste tot exista prostie .. chiar peste tot ? DA, peste tot. Cea mai mare prostie pe care o poti vedea zilnic oriunde te-ai afla este mass-media (scrisa, televizata, difuzata). Nu mai suport scandaluri, dezvaluiri, aceelasi jucator plecand de 3 ani la 15 echipe pe 20 de sume, aceleasi 'vedete' care se petrec pe te-miri-unde si care n-au niciun gand decat a publicitatii. Ironic vorbind lista de mai jos e amuzanta, dar totodata purul adevar.


CUM AR ACOPERII MASS MEDIA DIN ROMANIA APOCALIPSA ?!

Antena 1: În trei zile Bãsescu nu va mai fi presedinte! Am învins..

OTV: Senzational! Urmãriti ultimele stiri despre Apocalipsã în direct la
Dan Diaconescu! Vrãjitoarea Lenuta vã dã sfaturi cum sã vã purtati pe lumea
cealaltã.

Libertatea: E ultima ta sansã sã fii fata de la pagina 5! Trimite o pozã
acum.

ProTV: Un copil a ars de viu si n-a mai apucat sã vadã Apocalipsa!

CanCan: Sursele noastre spun cã Nicoleta Luciu va petrece sfârsitul lumii
departe de iubitul ei.

ProSport. Mirel Radoi va juca la noua sa echipa inainte sau dupa apocalipsa? TU CE ZICI ?

Acasa Tv. Cabral va face emisiunea de 3 x femeie pentru a lasa loc barfelor de dupa sfarsit

Cotidianul: Mai ai timp sã citesti o carte din colectia Cotidianul!

B1tv: Urmãreste la Nasul dezvãluiri incendiare despre parlamentarii care
profitã de sfârsitul lumii!

Cosmopolitan : 10 sfaturi pentru o ultimã partidã de sex fantasticã!

Practic in bucãtãrie: Pregãteste-ti singur coliva!

Aventuri la pescuit: Dacã apare pestisorul auriu, nu-i cere bani, masini si femei. Trimite-l la noi

Catavencu: Apocalipsa noastrã e mai inteligentã decât a lor.

Jurnalul National: Pentru cã EU sunt cel mai bun si genial, EU voi salva
lumea! (semnat: Victor Ciutacu)

Antena 3, Mircea Badea. Am trait in Romania si asta ne-a ocupat tot timpul. / multumim interpress pentru ultimele ziare

14 comentarii:

Anonim spunea...

sec..

Anonim spunea...

amuzant.. dar true.. chiar asa s-ar intampla..
si legat de partea de inceput a articolului... ce trist...

Anonim spunea...

Mda, ar mai fi ramas niste fituici, de exemplu Ziarul Financiar sau Capital sau...
Astea doua ar fi avut urmatoarea stire: din cauza crizei economico-financiare apocalipsa se amîna.

kid spunea...

intr-adevar. good point anonim, ai o bila alba :)

Anonim spunea...

nu-i un troc avantajos, tu pastreaza-ti bila, io îmi amîn pocainta! :-)

* e bai ca scriu cu î din i?

kid spunea...

de ce sa fie ? hai ca mi-o aman si eu .. dar nu mult :)

Anonim spunea...

asa, asa, dar n-o amîna fooooarte mult, capul acestui blog trebuie, din fericire, sa se spiritualizeze.
realizezi, desigur, introducem conceptul de spiritualizarea puterii.
reversul, adica politizarea vietii, ramîne tot pe umerii tai...asa-i daca esti posesor de blog. hahaha...

kid spunea...

si daca esti anonim ? dai cu critica, sau poti da si cu numele ?

Anonim spunea...

ohoooo, dintr-o data o inflamatie nevrotica a comentariului.
hei, kido, secretomania cititorului-comentator-suporter nu se anuleaza prin striptease blogistic.
tu, aici, ai datoria de a povesti mai mult sau mai putin deschis ceea ce, in general, faci, iar eu am, printre altele, datoria de a-mi petrece timpul liber... citind bloguri.
suporterii nu-i musai sa-si dezvaluie identitatea, pot fi si simpli suporteri anonimi.
lipsa suporterilor e mai dureroasa, a?

kid spunea...

sincer, depinde cum privesti durerea provocata de lipsa suporterilor. eu unul scriu parerile mele personale, intamplarile (cele care se pot face publice evident) si daca lumea citeste ;bine, daca lasa si un comentariu si mai bine. so, era doar o curiozitate, atata tot :)

Anonim spunea...

sincer, depinde cum privesti durerea provocata de lipsa suporterilor - da, da, exact, asta as fi vrut sa aflu de la tine. so, ce te faci tu, fara suporteri?

primo. gagicile faine au si urmatorul defect: nu suporta sa ramîna singure... hahaha.

secundo. toate singuratatile au un numitor comun: ramîi cu tine însuti si, în final, nu te mai poti suporta. cu urmatorul enunt suplimentar: sau ajungi acolo pen'ca nu mai esti suportat.

final. orice singuratate în exces devine primejdioasa. chiar si a ta... fara suporteri.

• prietenii imi spus: mă. lol

kid spunea...

pai hai sa o luam logic. totul e virtual aici si e doar o ramura de comunicare a lumii virtuale. exista forum-uri, messenger, chiar si hi5 pentru cei intrati in ultima etapa a singuratatii. pe langa astea, urmeaza lumea reala care e muuuult mai aglomerata si cu mai multi 'suporteri' de partea mea asa ca, trust me, nu duc lipsa de ei ci ma bucur de ei in fiecare zi

Anonim spunea...

asa o fi, patrimoniul prietenilor care produc bucurii comporta, desigur, avantaje.
riscurile sint mai mari... hahaha

xantipa spunea...

looool, f tare, tu ai scris asta?