marți, 16 decembrie 2008

Somebody else's phone! (part 1)

" Avem nevoie de telefon, pe care il umplem cu numere ale oamenilor pe care`i iubim, pe care`i uitam, pe care`i stergem din agenda..
Primim mesaje, trimitem mesaje.. uneori din greseala..
Respingem apelul..
Apasam snooze, adormim cu telefonul langa noi..
Facem poze.. stanjenitoare, prea personale,
Poze care nu se sterg, care nu se arata .. niciodata .. nimanui.
Discutam.. suferim.. apoi sunam la 5 dimineata
Ne pierdem telefonul, nu stim ce sa facem.
Telefonul meu stie totul despre mine !!
Daca l`ai gasi, te`ai uita in el ?! "

Aceasta este reclama celor de la compania Nokia pentru ultima lor campanie de promovare. Sincer sa fiu este prima reclama pe care o vad si se aude mai bine in romana decat in engleza :) iar legat de campanie, imi place mult mesajul pe care il transmite. Denota faptul ca multi dintre noi (luam un exemplu foarte des intalnit in Romania) isi pierd/l-i se fura telefoanele, singura ingrijorare sunt persoanele din agenda. Nimeni nu se mai gandeste ce mesaje ai, de la ce persoane, ce poze ai, in ce ipostaze, cu cine, s.a.m.d.

Oare daca gasesti telefonul lui Banel Nicolita, si vezi acolo poze de la fel si fel de chefuri, petreceri, poate si orgii, ce-ai face ? ai publica ? ai tine telefonu deschis sa astepti sa te sune persoana respectiva in vederea recuperarii ? si daca te-ar suna, l-ai santaja ?

Uneori e bine sa ai telefonul "plin" dar ce nu e de vazut .. tine acasa, tine pe cd, tine oriunde but don't let it out of your sight.

6 comentarii:

Anonim spunea...

eu am gasit odata un telefon si am sunat eu la numarul "acasa" din agenda si i l'am dat inapoi.Nu m'am uitat nici la mesaje ,poze nu stia sa faca avand in vedere ca treaba asta so intamplat acu 4 ani.

In orice caz ff tare reclama :D

jorjh spunea...

you people just don`t know how to be evil:-< ... si depinde de voice acting:)) ca daca is aceleasi voci care is la jetix ii aproape clar din start ca nu o sa sune bine

Anonim spunea...

astept partea 2 :D

Anonim spunea...

ba fra esti cam praf...

kid spunea...

good to know i have fans already :)

Anonim spunea...

acum remarc eu faza cu "uneori din greseala" :)) cat e de adevarat